„PROLONG” PIKSEPINI KARIKAS" 2021-2022 / EKV talvises Endurokrossis
ÜLDJUHEND
Hard Enduro sari mootorratastele, Quadidele ja ATV-dele.
Piksepini Karikasari 2021-2022 on "Hard Enduro" võistlussari mis on suunatud harrastajatele, asjaarmastajatele, algajatele ja noortele maastikumootorratturitele. Samas on see avatud eraldi klassiga (Sport) ka selle ala edasijõudnutele. Osalema on oodatud ka Quadid ja ATV-d (võimalik, et mitte kõikidel etappidel). Sari viiakse läbi valdavalt Lõuna-Eestis, erinevates kohtades.
Sari koosneb kuni kuuest etapist ajavahemikus oktoobrist 2021 märtsini 2022.
Võistlused toimuvad kestussõidu põhimõttel pikkusega kuni 3h, välja arvatud 6.etapp, mis on planeeritud sprindi vormis ja kus on planeeritud 2 lühemat starti
- 24.oktoober 2021 - Sadala/Tähkvere, Jõgeva vald, Jõgevamaa
- 13.november 2021 - JÄÄB ÄRA!
- 18. detsember 2021 - JÄÄB ÄRA!
- 29.jaanuar 2022 - Saviloo, Lepassaare küla, Võru vald, Võrumaa (EKV I etapp)
- 26.veebruar 2022 Külmakivi org, Võru vald, Võrumaa (EKV II etapp)
- 26.03.2022 "Sadala sprint" /Hooaja lõpetamine, Reastvere karjäär, Sadala, Jõgeva vald
Lumeraja etappide (dets-veebruar) kohad ja ajad võivad muutuda tulenevalt lumeoludest.
Sari koosneb kuni kuuest etapist ajavahemikus oktoobrist 2021 märtsini 2022.
Võistlused toimuvad kestussõidu põhimõttel pikkusega kuni 3h, välja arvatud 6.etapp, mis on planeeritud sprindi vormis ja kus on planeeritud 2 lühemat starti
- 24.oktoober 2021 - Sadala/Tähkvere, Jõgeva vald, Jõgevamaa
- 13.november 2021 - JÄÄB ÄRA!
- 18. detsember 2021 - JÄÄB ÄRA!
- 29.jaanuar 2022 - Saviloo, Lepassaare küla, Võru vald, Võrumaa (EKV I etapp)
- 26.veebruar 2022 Külmakivi org, Võru vald, Võrumaa (EKV II etapp)
- 26.03.2022 "Sadala sprint" /Hooaja lõpetamine, Reastvere karjäär, Sadala, Jõgeva vald
Lumeraja etappide (dets-veebruar) kohad ja ajad võivad muutuda tulenevalt lumeoludest.
Võistlusklassid:
1. Sport (Piksepini 2017-2021 Harrastajate 3 parimat; EMF Top 200 ja EHKK MX H ja MX15 klassi osavõtjad; EMV ja EKV Enduro E1, E2 ja E3 osavõtjad aastal 2020/21)
2. Hobby
3. Veteran 40+ (sünniaasta 1981 või varem)
4. Veteran 50+ (sünniaasta 1971 või varem)
5. Junior (sünniaasta 2004 või hiljem, ratas kubatuuri piiranguta)
6. Women
7. Quad
8. ATV Sport (751+ ccm)
9. ATV Hobby (750- ccm)
1. Sport (Piksepini 2017-2021 Harrastajate 3 parimat; EMF Top 200 ja EHKK MX H ja MX15 klassi osavõtjad; EMV ja EKV Enduro E1, E2 ja E3 osavõtjad aastal 2020/21)
2. Hobby
3. Veteran 40+ (sünniaasta 1981 või varem)
4. Veteran 50+ (sünniaasta 1971 või varem)
5. Junior (sünniaasta 2004 või hiljem, ratas kubatuuri piiranguta)
6. Women
7. Quad
8. ATV Sport (751+ ccm)
9. ATV Hobby (750- ccm)
Võistlusnumbrid:
Broneeritakse eelregistreerumise käigus terveks hooajaks jooksvalt (kiirematel võimalus valida). Võistlusnumbrid soolodel ja eraldi 4-rattalistel ei tohi korduda, vaatamata võistlusklassile. Broneeritud numbrid ja eelregistreerunud avaldatakse http://www.piksepini.ee
Broneeritakse eelregistreerumise käigus terveks hooajaks jooksvalt (kiirematel võimalus valida). Võistlusnumbrid soolodel ja eraldi 4-rattalistel ei tohi korduda, vaatamata võistlusklassile. Broneeritud numbrid ja eelregistreerunud avaldatakse http://www.piksepini.ee
Punktiarvestus:
Toimub võistlusklasside kaupa: 1.100p; 2.90p; 3.85p; 4.82p; 5.81p jne
Punktide saamiseks etapil peab võistleja olema ületanud finišijoone vähemalt ühe korra.
Sarja võitja selgub kuue sõidu punktisumma alusel seitsmest. Viimasel, kuuendal etapil on võimalik teenida topelt punktid – mõlema stardi eest saab eraldi punktid. Kõikidest etappidest osavõtmisel arvatakse maha võistleja kehvema (või puudutud) etapi punktid.
EKV arvestusse kuulub 2 etappi - jaanuari ja veebruari etapid.
Toimub võistlusklasside kaupa: 1.100p; 2.90p; 3.85p; 4.82p; 5.81p jne
Punktide saamiseks etapil peab võistleja olema ületanud finišijoone vähemalt ühe korra.
Sarja võitja selgub kuue sõidu punktisumma alusel seitsmest. Viimasel, kuuendal etapil on võimalik teenida topelt punktid – mõlema stardi eest saab eraldi punktid. Kõikidest etappidest osavõtmisel arvatakse maha võistleja kehvema (või puudutud) etapi punktid.
EKV arvestusse kuulub 2 etappi - jaanuari ja veebruari etapid.
Tulemused leiad: http://piksepini.ee/tulemused
(Jooksvalt võistluse ajal ka: http://timetrica.live.enymind.fi/)
Autasustamine:
Igal osavõistlusel autasustatakse Soolo Hobby klassi 6-e parimat ning teiste klasside 3-e parimat meenega.
Hooaja kokkuvõttes autasustatakse Soolo Hobby klassi 6-e parimat ning teiste klasside 3-e parimat karikaga (k.a. Quad ja ATV kui toimub vähemalt 3 etappi), mis antakse üle peale viimast osavõistlust hooaja lõpuüritusel. Hobby klassi kolm parimat ja kõik etappide võitjad viiakse uuel hooajal üle klassi „Sport“.
EKV karikatega autasustatakse jaanuari ja veebruari etappide kokkuvõtte kolme parimat igast võistlusklassist.
Igal osavõistlusel autasustatakse Soolo Hobby klassi 6-e parimat ning teiste klasside 3-e parimat meenega.
Hooaja kokkuvõttes autasustatakse Soolo Hobby klassi 6-e parimat ning teiste klasside 3-e parimat karikaga (k.a. Quad ja ATV kui toimub vähemalt 3 etappi), mis antakse üle peale viimast osavõistlust hooaja lõpuüritusel. Hobby klassi kolm parimat ja kõik etappide võitjad viiakse uuel hooajal üle klassi „Sport“.
EKV karikatega autasustatakse jaanuari ja veebruari etappide kokkuvõtte kolme parimat igast võistlusklassist.
Kingitused osalejatele:
Auhinnalaud etappidel loositakse välja osalejate vahel kes füüsiliselt viibivad autasustamisel.
Hooaja lõpu auhinnalaua loosimise tingimused teavitab korraldaja viimase etapi juhendiga (peaauhinnad loositakse välja kogu hooaja osavõtjate vahel - üks osalemine = üks loos)
Auhinnalaud etappidel loositakse välja osalejate vahel kes füüsiliselt viibivad autasustamisel.
Hooaja lõpu auhinnalaua loosimise tingimused teavitab korraldaja viimase etapi juhendiga (peaauhinnad loositakse välja kogu hooaja osavõtjate vahel - üks osalemine = üks loos)
NB! Üldised reeglid võistlussarjale/võistlejatele:
- Keelatud on kasutada prillikilesid (rullkile lubatud)
- Alusmatt vedelikke mitte läbi laskvast materjalist on KOHUSTUSLIK ja seda peab kasutama kõikjal võistluse territooriumil kui masinat tangitakse
- Võistleja peab kandma kaitsevarustust (kiiver, spetsiaalsed saapad motospordi tarbeks, kehakaitse, kindad - vaidlusalustes küsimustes teeb otsuse peakohtunik kohapeal)
- Võistlustehnika peab olema tehniliselt korras tasemel mis ei ohusta võistlejat ennast ning teisi võistlejaid (vaidlusalustes küsimustes teeb otsuse peakohtunik kohapeal)
- 4-rattalistel võistlusmasinatel peab olema "surnud mehe lüliti" mis peab võistluse ajal olema ühendatud võistleja külge
- Mootorsõiduk EI PEA omama registreerimismärki, kindlustust, tulesid (võistlused toimuvad kinnistel, avalikuks liikluseks mitte mõeldud, radadel)
- võistlusnumbrid peavad olema eemalt selgelt loetavad. Soolodel peavad võistlusnumbrid olema kõigil kolmel numbrialusel (ees ja külgedel) ning 4-rattalistel kahel - ees ja taga
- Võistlejad osalevad võistlustel omal vastutusel ning korraldaja endale vastutust õnnetusjuhtumite eest ei võta. Soovituslik on sõlmida isiklik elukindlustusleping motospordi kaitsega enda poolt valitud kindlustusfirmas
- Korraldaja tagab meditsiinipersonali olemasolu võistluspaigas kogu võistluse vältel
- Keelatud on kasutada prillikilesid (rullkile lubatud)
- Alusmatt vedelikke mitte läbi laskvast materjalist on KOHUSTUSLIK ja seda peab kasutama kõikjal võistluse territooriumil kui masinat tangitakse
- Võistleja peab kandma kaitsevarustust (kiiver, spetsiaalsed saapad motospordi tarbeks, kehakaitse, kindad - vaidlusalustes küsimustes teeb otsuse peakohtunik kohapeal)
- Võistlustehnika peab olema tehniliselt korras tasemel mis ei ohusta võistlejat ennast ning teisi võistlejaid (vaidlusalustes küsimustes teeb otsuse peakohtunik kohapeal)
- 4-rattalistel võistlusmasinatel peab olema "surnud mehe lüliti" mis peab võistluse ajal olema ühendatud võistleja külge
- Mootorsõiduk EI PEA omama registreerimismärki, kindlustust, tulesid (võistlused toimuvad kinnistel, avalikuks liikluseks mitte mõeldud, radadel)
- võistlusnumbrid peavad olema eemalt selgelt loetavad. Soolodel peavad võistlusnumbrid olema kõigil kolmel numbrialusel (ees ja külgedel) ning 4-rattalistel kahel - ees ja taga
- Võistlejad osalevad võistlustel omal vastutusel ning korraldaja endale vastutust õnnetusjuhtumite eest ei võta. Soovituslik on sõlmida isiklik elukindlustusleping motospordi kaitsega enda poolt valitud kindlustusfirmas
- Korraldaja tagab meditsiinipersonali olemasolu võistluspaigas kogu võistluse vältel
Sarja korraldaja: MTÜ Misso TSK / Urmas Peegel; piksepini@gmail.com; 5300 0016 www.piksepini.ee